روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

برترین ارائه دهنده انواع خدمات پمپ

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.

ویژگی های لباس بارداری خوب

بهترین لباس بارداری برای خانم های باردار لباس هایی است که در منطقه شکمی گسترش پیدا کنند و پهن باشند تا مادر احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

از قدیم زنان در دوران حاملگی تصمیم می گرفتند تا لباس های قدیمی خود را بپوشانند و طرح هایی تحت عنوان مدل جدید لباس سایز بزرگ مخصوص وجود نداشته است. به دلیل خجالت زنان باردار در این دوران از وضعیت فیزیکی شان تمایلی هم به نشان دادن آن نبوده است.

اما در این دوران که زنان نقش بسیار پر رنگی در جامعه دارند معقوله پوشش و لباس زنانه بارداری بسیار مهم شده است زیرا که زنان باردار در این دوران باید لباسی را انتخاب کنند که هم راحت باشد و هم جذاب.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟

در بازار صنعتی ایران اصطلاحا از کلمه ژنراتور برای دستگاه های تولید کننده برق (gen set) استفاده میگردد. ژنراتور که برگرفته از کلمه generator میباشد به معنای تولید کننده بوده و اصطلاحا در ایران به دستگاه مولد برق اطلاق میگردد.از نظر علمی و اصولی موتور برق و یا مولد برق به یک سیستم یکپارچه تولید کننده برق گفته میشود که شامل دو قسمت اساسی میباشد . قسمت اول یک مولد الکتریسیته (ژنراتور یا ALTERNATOR) است که توسط قسمت دوم که یک موتور احتراقی (Engine) میباشد چرخانده میشود . موتور دستگاه مولد برق ، سوخت را سوزانده و تبدیل به انرژی مکانیکی مینماید و ژنراتور این نیروی مکانیکی دورانی را از طریق القای الکترومغناطیسی به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید.

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

تقریبا 75 میلیون نفر ترکی را به عنوان زبان اول خود صحبت می‌کنند که آن را به یکی از 15 زبان رایج در دنیا تبدیل می‌کند. 15 میلیون نفر دیگر ترکی را به زبان دوم صحبت می‌کنند. علاوه بر ترکیه، مردم ترک‌زبان در بالکان، قفقاز و اروپای غربی نیز زندگی می‌کنند. بزرگترین جامعه مهاجر ترک زبان نیز در آلمان زندگی می‌کنند، جایی که ترکی دومین زبان رایج پس از آلمانی است. ترکیه کشور با اهمیت ژئوپلیتیکی است، یعنی از لحاظ استراتژیک، جغرافیایی و‌فرهنگی به اروپای شرقی، آسیایی مرکزی و‌خاورمیانه مرتبط است. این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ‌ جهان با طبقه مصرف کننده و ‌رو به رشد است. با افزایش نفوذ اقتصادی ترکیه، زبان ترکی و دانش آن دارایی ارزشمندی است که شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و‌غیر دولتی و موسسات تحقیقاتی فعال در منطقه به دنبال آن هستند. درحالی که ترکی یکی از چالش برانگیزترین زبان‌ها برای بادگیری در افراد خارجی زبان است، به دلیل نزدیک بودن این زبان به زبان فارسی و ادغام آن با کلمات عربی، بادگیری آن برای فارسی زبانان بسیار راحت خواهد بود. ترکی یک زبان چسبنده است؛ به این معنی که کلمات جدیدی به انتهای یک شکل پایه کلمه اضافه می‌شوند و کلمات جدید تولید می‌کنند. ترکی یک زبان آوایی است و یادگیری الفبای آن برای تلفظ صحیح کلمات کافی خواهد بود.

با دوره‌های تدریس خصوصی زبان ترکی واژگان اولیه برای مکالمه معمولی را با بیش از 1300 کلمه به دست خواهید آورد و به سرعت به سطوح متوسط و پیشرفته که از چارچوب مشترک تدریس در اروپا است خواهید رسید. با استفاده از استادید برجسته، بدون لحجه تلفظ صحیح کلمات را خواهید اموخت و با دستور زبان عملی هرروز تمرین جدیدی برای افزایش دانش‌ زبان ترکی ارائه می‌شود. همچنین مدرس به شما می‌آموزد که با اسفاده از افعال چگونه جمله بسازید و روان ارتباط برقرار کنید.

مبل راحتی سامی مبل

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید.

مبل راحتی از پرطرف‌دارترین سبک‌های مبلمان است که می‌توانید با هر سطح درآمدی و بودجه‌ای بهترین آن را برای منزل خود تهیه کنید. شما می‌توانید از امکان خرید اقساطی بدون بهره از فروشگاه سامی مبل استفاده کنید و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به‌راحتی مدل و رنگ مبل مدنظر خود را انتخاب و به‌صورت اقساط 36ماهه هزینه آن را پرداخت نمایید و با ایجاد تغییراتی در محل زندگی و کار خود با انرژی بیشتر به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید و از حضور در محیط لذت ببرید و احساس آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنید.