روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

جاذبه های شهر استانبول

جاذبه های طبیعی استانبول

مسافران بسیاری دوست دارند حالا که فرصت بازدید از استانبول را به دست آورده‌ اند، سری هم به مراکز طبیعی این شهر بزنند. همان گونه که در ابتدا این مقاله نیز اشاره کردیم، شهر استانبول یکی از شهر های ترکیه است که از طبیعت چهار فصل برخوردار است. بنابراین بازدید از مکان‌ های طبیعی این شهر می‌ تواند ایده بسیار جالبی برای شما باشد. پیشنهاد ما این است که اگر روزی شانس با شما یار بود و فرصت بازدید از مکان‌ های طبیعی شهر استانبول را به دست آوردید، از مکان‌ هایی چون دریاچه ساپانچا، کولین داغ و پارک اورمانیا غافل نشوید.

هتل‌ های استانبول

هتل‌ های استانبول شهرداری استانبول نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا هر آنچه را که شما به عنوان یک مسافر نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد. به همین دلیل شاهد پدید آمدن هتل‌ های پنج ستاره و چهار ستاره بسیاری با امکانات ویژه برای مسافران هستیم. از آنجایی که انتخاب یک هتل مناسب برای سکونت از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد می‌ شود ابتدا هتل‌ های استانبول را بشناسید. آنگاه با توجه به میزان بودجه‌ ای که برای رزرو هتل در نظر گرفته‌ اید، یکی از بهترین گزینه‌ های پیش رو را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شما با رزرو اینترنتی هتل امکان کاهش هزینه‌ های هتل را خواهید داشت. از بهترین هتل‌ های استانبول می‌ توانیم به هتل دیوان، و شانگری لابسفروس اشاره کنیم.

هزینه سفر به استانبول

یکی از مهم‌ ترین مواردی که قبل از برنامه ریزی برای سفر به استانبول باید به آن پرداخته شود، هزینه سفر به استانبول به این شهر است. هزینه سفر به استانبول شما به عوامل زیادی مرتبط است که در ادامه به معرفی آن‌ ها خواهیم پرداخت. ۱: اینکه شما تصمیم بگیرید با چه وسیله حمل و نقلی سفر کنید. در هزینه ناشی از سفر موثر است. به عنوان مثال اگر بخواهید با هواپیما سفر کنید هزینه خریداری بلیط شما بسیار بیشتر از زمانی است که قصد دارید به وسیله اتوبوس یا قطار خودتان را به کشور ترکیه و شهر استانبول برسانید. ۲: هزینه رزرو هتل بخش زیادی از هزینه‌ های سفر به استانبول را به خود اختصاص می‌ دهد. به عنوان مثال اگر دوست داشته باشید در یکی از هتل‌ های پنج ستاره شهر استانبول ساکن شوید، قطعا هزینه سفر شما بسیار بیشتر از زمانی است که یک هتل ارزان دو ستاره را برای سکونت انتخاب می‌کنید. ۳: بخش دیگری از هزینه‌ های سفر شما به این شهر بزرگ صرف غذا هایی می‌ شود که مصرف می‌ کنید. مکان‌ هایی که می‌ روید و خرید هایی که انجام می‌ دهید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.