روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

اهمیت فتوشاپ - آموزش رایگان فتوشاپ

زمان حقیقت: اگر از وبلاگ نویسی درآمد کسب نمی کنید یا هزینه های دیگری هم دارید ، واقعاً نیازی به سرمایه گذاری در نرم افزار طراحی گرافیک فانتزی ندارید. بسیاری از گزینه های رایگان وجود دارد که بسیار خوب و یادگیری آنها آسان است. اگر قصد دارید از وبلاگ خود کسب درآمد کنید یا از آن برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید ، Photoshop همه کاره ترین ابزار وبلاگ نویسی است و از استفاده از آن پشیمان نخواهید شد.

برای آموزش رایگان فتوشاپ به سایت ال24 مراجعه کنید.


یادگیری فتوشاپ یا هر محصول دیگر Adobe به زمان نیاز دارد. اگر نمی دانید اولین باری که باز می کنید چه کاری باید انجام دهید ، احساس بدی نداشته باشید. برای من بسیار طاقت فرسا بود و یادگیری نحوه استفاده از آن سالها طول کشید. من هنوز چیزهای جدید یا روشهای جدیدی برای استفاده از ابزاری که از قبل راحت هستم یاد می گیرم.


بیایید ببینیم که چرا من دوست دارم از آن استفاده کنم و چرا شما باید Adobe Photoshop را یاد بگیرید:


1. مقرون به صرفه است

محصولات Adobe قبلاً هزینه های زیادی داشتند ، اما برنامه ماهانه آنها دسترسی بیشتر را برای همه فراهم می کند. با خرید بسته عکاسی می توانید فقط با 9.99 دلار در ماه فتوشاپ و لایت روم دریافت کنید (یا اگر در اروپا هستید 12.39 یورو).


2. عکس های خود را ویرایش کنید

یادگیری نحوه دستکاری عکس های پیچیده زمان بر است ، اما روشن کردن عکس های خود یا حذف نقاط آسان است. ناگفته نماند که با یک لمس یک دکمه می توانید اندازه آنها را اندازه یا برش دهید.


3. ایجاد اقدامات

وقتی برای وبلاگ یا اینستاگرام خود عکس های زیادی می گیرید ، ممکن است خود را ویرایش کنید که هر تصویر را به همان شیوه ویرایش می کنید. برای جلوگیری از آن می توانید اقداماتی را انجام دهید که این کار را برای شما انجام دهد. هنگام ویرایش دسته ای از تصاویر ، آنها بسیار مفید هستند. به جای ساعت ها ، فقط چند دقیقه وقت خواهید گذاشت. و همچنین می توانید اقدامات فتوشاپ را به صورت آنلاین پیدا کنید که عکس های شما را خیره کننده نشان دهد.


4. برای وبلاگ یا رسانه های اجتماعی خود تصاویر ایجاد کنید

من تمام تصاویری را که در این وبلاگ استفاده می کنم در فتوشاپ ایجاد می کنم. من از آن برای ویرایش عکس یا ایجاد پس زمینه رنگارنگ ، اضافه کردن خطوط یا اشکال و سپس افزودن متن استفاده می کنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.