روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

درگاه پرداخت اینترنتی سپرده

دیجیتال پول نقد دیجیتال نوعی ارز الکترونیکی است که عملکرد مشابه کارت نقدی دارد. مشتریان می توانند پول خود را از حساب پس انداز و چک به یک حساب نقدی آنلاین منتقل کنند ، و برای خرید از طریق اینترنت از آن خارج می شوند. این روش پرداخت به ویژه برای خرید کالاهای کوچک و کم هزینه بسیار مناسب است. بعلاوه ، این مزایای ناشناخته بودن خریدها را مانند استفاده از پول نقد واقعی به مصرف کنندگان می دهد. فناوری اساسی که در معاملات نقدی دیجیتال دخیل است ، رمزگذاری کلید عمومی است. از امضای دیجیتال برای تأیید اعتبار بانک صادر کننده اسکناس و کاربر شخصی رایانه که پول را خرج می کند استفاده می شود.
برای خرید درگاه اینترنتی من با سه ماه اول رایگات به سایت درگاه واسط سپرده مراجعه کنید.
برخی از افراد انتظار دارند که در آینده نزدیک پول نقد دیجیتال به روش ترجیحی پرداخت آنلاین تبدیل شود. داولینگ اظهار داشت: "سرانجام ، افرادی که از شبکه استفاده می کنند احتمالاً پول نقدی دیجیتال در کامپیوتر خود همانند اسکناس و سکه در کیف پول یا کیف پول خود دارند." در واقع ، حساب های نقدی دیجیتال می تواند در مرورگرهای وب مصرف کنندگان ادغام شود و شرکت هایی که محتوا را در وب سایت های خود ارائه می دهند (مانند روزنامه ها و مجلات آنلاین) می توانند برای بازدید کنندگان از سایت های خود ، مبلغی اسمی برای مرورگرها دریافت کنند. اما هنوز برای استاندارد سازی استفاده از پول نقد دیجیتال باید روش هایی ایجاد شود. در حال حاضر ، مصرف کنندگان مجبورند چندین برنامه مختلف نرم افزاری پرداخت را برای تجارت با شرکت های مختلف از طریق اینترنت نصب کنند.

چک های الکترونیکی مشاغل کوچک همچنین می توانند با پذیرفتن چک های شخصی یا شغلی بصورت آنلاین ، به مشتریان اجازه دهند تا هزینه خریدهای آنلاین را پرداخت کنند. امری نوشت: "اگرچه به اندازه کارت های اعتباری محبوب نیست ، اما چک های الکترونیکی توسط صدها تاجر در شبکه نیز پذیرفته می شود." "در حالی که بیشتر طرح های چک الکترونیکی به بازرگان نیاز دارد تا از نرم افزار خاصی استفاده کند ، اگر در حال حاضر حساب بازرگان کارت اعتباری ندارید ، ممکن است چک الکترونیکی مورد توجه شما قرار گیرد." بازرگانان آنلاین که چک الکترونیکی را می پذیرند ، به طور کلی فرم را در صفحه وب تنظیم می کنند و از مشتریان خود می خواهند تمام اطلاعات چک های منظم خود را وارد کنند. بازرگان می تواند این اطلاعات را مانند چک عادی به بانک ارسال کند. برای تأیید هویت مشتری از امضای دیجیتال به جای دست نوشته استفاده می شود. یکی از مزیت های چک الکترونیکی این است که روش آشنایی برای پرداخت به مشتریان ارائه می دهد. علاوه بر این ، تعدادی سرویس برای ساده سازی فرآیند هم برای مصرف کنندگان و هم برای بازرگانان در دسترس است.

احزاب ثالث و بانکهای آنلاین امن بانک ها به دلیل وجود خطرات امنیتی به طور سنتی تمایلی به تجارت آنلاین ندارند. اما بانک ها در پاسخ به تقاضای مشتری ، تعداد فزاینده ای خدمات را به صورت آنلاین آغاز کرده اند. اشخاص ثالث امن ممکن است بانک ها یا موسسات دیگری باشند که به عنوان واسطه در معاملات مالی بین بازرگانان و مشتریان عمل می کنند. برای مشاغل کوچک ، انجام معاملات از طریق شخص ثالث امن ، نیاز و هزینه راه اندازی یک وب سایت امن را از بین می برد. اشخاص ثالث امن همچنین محافظت بیشتری در برابر تقلب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند ، زیرا تاجران هرگز شماره کارت اعتباری خود را کنترل نمی کنند. داولینگ نوشت: "اشخاص ثالث امن محبوب تر می شوند زیرا تجار کوچکتر با منابع کمتر به مهاجرت آنلاین ادامه می دهند." "اگرچه ممکن است یک شرکت کوچک بخواهد عملیات وب را در داخل خود نگه دارد ، اما ممکن است تمایلی به خرید و نگهداری یک وب سرور امن نداشته باشد. راه حل های شخص ثالث جایگزینی مقرون به صرفه برای سرورهای گران ، ایمن و ارائه دهندگان اینترنت محلی است که ارائه نمی دهند قابلیت معامله امن. "


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.