روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

دانلود آهنگ های محبوب اینستاگرام

Reels ویژگی کاملاً جدید اینستاگرام است که به کاربران امکان می دهد فیلم های کوتاه 15 ثانیه ای را در اینستاگرام فیلم برداری کنند. اگر قبلاً از TikTok استفاده کرده اید ، به نظر آشنا می رسد. با خروج TikTok ، اینستاگرام متعلق به فیس بوک از شرایط استفاده کرد و گزینه ای امیدوار کننده ، Instagram Reels را ارائه داد. این ویژگی در حال حاضر در 50 کشور جهان از جمله هند و ایالات متحده راه اندازی شده است. این ویژگی نه تنها به کاربران امکان می دهد فیلم هایی را در برنامه ایجاد کنند ، بلکه می توانند با فیلترها خلاقیت ایجاد کرده و صدای شخصی خود را اضافه کنند یا از کتابخانه عظیم و گسترده ای که ارائه می دهد ، موسیقی را انتخاب کنند.
محبوبترین آهنگ های اینستاگرام را از سایت همراه موزیک دانلود کنید.
هزاره ها قبلاً از Reels استقبال جسورانه ای کرده اند و این در حالی است که مردم در طی همه گیری همه گیر در خانه هستند ، این کار سرگرم کننده ای جدید شده است.
علاوه بر این ، Reels همچنین به عنوان راهی جدید برای ایجاد یک جامعه و رشد دسترسی و اقتدار ارگانیک آنها ضمن به اشتراک گذاشتن قطعه هایی از کارهایشان ، برای صاحبان مشاغل شکل می گیرد. مارک ها و اینفلوئنسرها از این ویژگی برای تبلیغ مخاطبان خود استفاده می کنند. تأثیرگذارانی که روی زیبایی هایی مانند زیبایی ، تناسب اندام ، مد ، غذا ، جواهرات ، لباس و مدیریت رویدادها کار می کنند ، بیشترین بهره را می برند. همچنین دشوار است که الگوریتم شکستن اینستاگرام به نفع افزایش تعامل با Reels باشد.
علاوه بر تنوع در مجموعه موسیقی متن ، Reels همچنین مجموعه ای از آهنگ های پرطرفدار و کلاسیک را متناسب با سلیقه و روحیه شما سرو می کند. بازدید از کتابخانه Reels شما را برای انتخاب خراب می کند.
برای اینکه در انتخاب خود گم نشوید ، لیست کوچکی از موسیقی و آهنگ های محبوب مخصوص حلقه های اینستاگرام را تنظیم کردیم تا شما را در مسیر خود قرار دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.