روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

چقدر طول میکشد در فتوشاپ حرفه ای بشیم؟


بنابراین ما می دانیم که فتوشاپ یک جانور بسیار عظیم است که می تواند خیلی سریع پیچیده شود. بنابراین چه مدت طول می کشد تا شما Photoshop را یاد بگیرید؟


اگر همانطور که قبلاً چندین بار توصیه کردم قبل از اینکه فتوشاپ را به مناطق پیشرفته تری برسانید ، اصول آن را ناخن بزنید ، در این صورت می توانید خیلی سریع اصول فتوشاپ را یاد بگیرید.

اگه قصد آموزش فتوشاپ در سریع ترین زمان دارید، باید دنبال سایت هایی باشید که در این کار حرفه ای هستند. سایت ال 24 بهترین گزینه برای یادگیری فتوشاپ می باشد.

یادگیری فتوشاپ چقدر طول می کشد؟ اصولاً می توانید در آخر هفته اصول خود را پایین بیاورید - شاید سه یا چهار روز تلاش مداوم برای شروع احساس راحتی و اطمینان با آن. بنابراین ، یادگیری فتوشاپ خیلی طول نمی کشد.


اما این فرض می کند که شما از یک راهنمای یادگیری خوب (شاید یک کتاب خوب یا یک دوره آنلاین) استفاده می کنید. همانطور که در بالا گفتم ، آهسته ترین و ناامید کننده ترین راه برای یادگیری فتوشاپ این است که سعی کنید یادگیری خود را با کلیک کردن روی اطراف و تلاش برای کشف آن انجام دهید. بنابراین مطمئن شوید که منبع خوبی برای یادگیری پیدا کرده اید.


و همین که این اصول را پایین آوردید ، می توانید با فتوشاپ به هر جهتی که می خواهید بروید. شما احتمالاً قبلاً ایده خوبی از کارهایی که می خواهید با فتوشاپ انجام دهید دارید - شاید بخواهید وارد ویرایش و روتوش عکس ، طراحی وب جلویی ، ایجاد طرح بندی چاپ ، ترکیب تصویر یا منطقه خاص دیگری از فتوشاپ شوید. . اصول را پایین بیاورید ، همه شما آماده خواهید شد تا به منطقه ای از فتوشاپ بروید که بیشتر به شما علاقه دارد.


و برای این مناطق خاص فتوشاپ ، می توانید با هر یک از آنها در حدود 30 تا 40 ساعت - حدود یک هفته کاری کامل - احساس اطمینان کنید ، که البته با توجه به قدرتمند بودن ابزارها و توانایی های شما خیلی هم بد نیست. با آنها کار کن


برای اکثر مردم ، این تقریباً تا زمانی است که برای یادگیری فتوشاپ طول می کشد.


در اینجا همان چیزی است که من پیشنهاد می کنم: یک آخر هفته یا این اواخر را صرف کنید و اصول آن را صفر کنید. سپس ، یکی یا دو قسمت خاص از فتوشاپ را که بیشتر به شما علاقه مند است انتخاب کنید و تمام وقت و تلاش خود را بر روی آن تمرکز کنید. و صادقانه بگویم ، شما می توانید دیگر مناطق پیشرفته تر فتوشاپ را کاملاً نادیده بگیرید. شاید بعداً بتوانید در صورت علاقه کافی به آنها وارد شوید. اما به یاد داشته باشید ، قسمتهای بزرگی از فتوشاپ وجود دارد که به احتمال زیاد هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد.


امیدوارم که این یک برنامه خوب برای شما به نظر برسد. حالا در مرحله بعدی ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا از فتوشاپ اینقدر استفاده می شود. بعدی است ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.