روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

روی خط

مطالب متفاوت وبلاگی

فرایند طراحی لوگو سایت

"قابل تحویل" آیتمی است که شما به عنوان مشتری پس از اتمام طراحی دریافت می کنید. هرچه پول بیشتری سرمایه گذاری کنید، محصولات قابل تحویل بیشتری را می توانید به خانه ببرید.
با یک لوگوی کم‌هزینه، یک لوگو دریافت می‌کنید. خودشه.
با یک لوگوی با بودجه متوسط، می توانید:
تنوع لوگوی چندگانه (رنگ، ​​سیاه، معکوس، انباشته، افقی، نماد و غیره)
راهنمای سبک برند.
گرافیک اضافی (اختیاری، بستگی به میزان پرداخت شما دارد).
استراتژی برند (اختیاری، همه طراحان این کار را انجام نمی دهند).
با یک لوگوی با بودجه بالا، می توانید:
استراتژی برند
تنوع لوگوی متعدد
راهنمای سبک برند.
مجموعه ای جامع از تمام گرافیک های مورد نیاز شما.
به صورت اختیاری، نام تجاری و برچسب.
امیدوارم این پست روشن کرده باشد که چرا قیمت لوگو بسیار متفاوت است. این به این معنا نیست که طراحان سعی در فریب دادن شما دارند، بلکه این است که لوگوها بی اهمیت نیستند.

من لوگو را چالش‌برانگیزترین نوع پروژه طراحی می‌دانم.
هر طراح نمی تواند لوگو را به خوبی انجام دهد - این یک مهارت بسیار تخصصی است. من به صاحبان کسب‌وکار یاد نمی‌دهم که چگونه لوگوی خود را طراحی کنند، زیرا صادقانه بگویم، زمانی که یاد می‌گیرید چگونه این کار را به درستی انجام دهید، زمان زیادی را صرف می‌کنید که پرداخت هزینه به شخص دیگری سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود.

هیچ الگوی یا «بهترین روش» وجود ندارد که تضمین کند لوگویی که همه دوستش خواهند داشت. وقتی یک طراح بی‌تجربه پروژه لوگو را انجام می‌دهد (مثلاً با یک لوگوی ناخواسته مبتذل خاتمه می‌یابد) ممکن است خیلی اشتباه پیش برود. شهرت این شرکت در خطر است، زیرا لوگو یک ابزار تجاری است که کلاه های زیادی بر سر می گذارد.

اگر یک پروژه طراحی لوگو ناموفق باشد، تغییر نام تجاری هزینه های بیشتری را به همراه خواهد داشت. شما باید همه مواد تبلیغاتی را دوباره طراحی و چاپ کنید، مانند وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها، بروشورها، علائم، گرافیک خودرو، کارت‌های ویزیت برای همه کارمندان... هزینه‌ها فقط افزایش می‌یابد، به همین دلیل است که شرکت‌ها در صورت امکان از تغییر نام تجاری خودداری می‌کنند. کمکش کن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.